Już wkrótce...

AGENDA

8.30 – 9.30
REJESTRACJA

9.30 – 10.00
E-handel a spory z konsumentami – czy warto rozważać arbitraż konsumencki?
Wierzbowski Eversheds Sutherland
Prelegent: Paweł Lipski
Eversheds Sutherland Wierzbowski Secondary k
Opis prelekcji:
W dniu 10 stycznia 2017 r. weszła w życie ustawa z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, która wprowadza zupełnie nowy system rozwiązywania sporów na linii przedsiębiorca – konsument. Dołączenie do systemu jest dla przedsiębiorców dobrowolne. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się dołączyć do systemu, muszą spełnić dodatkowe wynikające z ustawy obowiązki wobec konsumentów. W trakcie prezentacji omówię wady i zalety nowego systemu oraz spróbuję odpowiedzieć na pytanie czy warto do systemu dołączyć i czy każdy przedsiębiorca powinien to zrobić.

10.00 – 10.25
Optymalizacja konwersji
Alta Media Sp. z o. o.
Prelegent: Piotr Gruszecki
AltaMedia
Opis prelekcji:
Czym jest konwersja w e-commerce, jak ją mierzyć, co na nią wpływa. Dostępne narzędzia i metodologia. Do wykorzystania w projektach dużych i małych.

10.25 – 10.55
Raty Online – prosty sposób na zwiększenie sprzedaży
PayU
Prelegent: Bartosz Górzyński
Opis prelekcji:
Sprzedaż ratalna od zawsze jest popularną formą zakupów, która ułatwia Klientom życie. Umożliwia m.in. zakup produktu, na który w danej chwili nie ma pieniędzy, a jest on niezbędny do pracy czy w domu. Ostatnie lata pokazują jednak nowy trend – Raty Online – czyli innowacyjny system płatności ratalnych, odbywający się całkowicie online. Bez wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności. Podczas tej prelekcji dowiesz się jak wiele zalet dla Twojego biznesu ma wprowadzenie Rat Online jako metody płatności. Zapraszamy!

10.55 – 11.15
PRZERWA KAWOWA

11.15 – 11.45
Sprzedaż na Amazon jako ecommerce w wesji global
SkarpetkoweLove
Prelegent: Cyprian Iwuć
Opis prelekcji:
Handel transgraniczny dzięki e-commerce nabiera tempa i bije wszelkie dotychczasowe rekordy. Działając dziś w handlu internetowym musimy mieć świadomość korzyści i zagrożeń płynących z zacieraniu granic i łatwości sprzedaży online o zasięgu globalnym. Podczas prelekcji dowiedzą się Państwo jak i czy rozwijać sprzedaż w innych krajach, głównie za pośrednictwem platformy Amazon.

11.45 – 12.05
Omnichannel w praktyce według i-systems
i-systems
Prelegent: Marcin Rutkowski
Opis prelekcji:
Połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową – funkcjonalna idea dla firm handlowych i dystrybucyjnych. Ale jak to wygląda w praktyce? Na co warto zwrócić szczególną uwagę podczas planowania i wdrażania strategii wielokanałowości? Prezentacja na podstawie case studies.

12.05 – 12.35
Najsłodszy model biznesowy, o którym jeszcze nie słyszałeś. Krótka historia o tym jak Cukiernik zasmakował w e-commerce
e-torty.pl
Prelegent: Andrzej Świderski
Opis prelekcji:
Po wielu latach doświadczeń z branży florystycznej, niecałe 2 lata temu, stworzyliśmy nowy koncept biznesowy – serwis e-torty.pl – dzięki któremu możesz zamówić torty z dostawą w dowolne miejsce w Polsce. Wypieki realizowane są przez sieć ponad 600 cukierni w całym kraju, dla których internet staje się obecnie dodatkowych kanałem sprzedaży.
Chciałbym przedstawić historię powstania pomysłu na „e-torty.pl”, podzielić się doświadczeniami w budowaniu zupełnie nowej firmy oraz tworzeniu nowego modelu biznesowego w bardzo tradycyjnej branży cukierniczej. Prezentacja oparta będzie więc na studium przypadku (wprowadzenie nowego kanału sprzedaży on-line w branży cukierniczej) z przytoczeniem wielu interesujących sytuacji i porad, które mogą się okazać przydatne dla uczestników konferencji.

12.35 – 12.55
E-commerce „outdoor” – jak zmaksymalizować swoją sprzedaż?
at comm sp. z o.o.
Prelegent: Tomasz Kucfir
Opis prelekcji:
Podczas prezentacji omówimy rozwiązania, służące promocji i zwiększeniu sprzedaży przy wykorzystaniu obecnych technologii. Przedstawione zostaną możliwości natychmiastowej implementacji w Państwa firmie.

12.55 – 13.15
PRZERWA KAWOWA

13.15 – 13.45
Harder, better, faster, stronger – jak zautomatyzować sprzedaż dzięki programmatic. Case study
Bluerank
Prelegent: Dawid Dutkiewicz
Opis prelekcji:
Towar, który klienci pożądają zawsze się sprzeda. A co z tym „mniej pożądanym”? Opowiemy jak dzięki programmatic, algorytmom i danym wsparliśmy ecommerce naszych klientów, wychodząc poza standardową reklamę display.

13.45 – 14.05
Email marketing – przeżytek czy must have?
SARE
Prelegent: Magdalena Niedobecka
sare
Opis prelekcji:
W prezentacji przedstawione zostaną następujące tematy:
– automatyzacja działań a poprawa skuteczności w dotarciu do użytkownika,
– wykorzystanie omnichannel w komunikacji z użytkownikiem,
– jak zbierać dodatkowe dane w procesie komunikacji.

14.05
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI I LOSOWANIE NAGRÓD
SPONSORZY





WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA





FUNDATORZY NAGRÓD




PATRONI MEDIALNI

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  
  
  

  

  


ORGANIZATOR