Już wkrótce...

PRELEGENCI

Dawid Dutkiewicz
Bluerank
Programmatic Media Specialist w Bluerank
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Z branżą internetową związany od 2012 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. jako specjalista SEO/SEM. Obecnie w Bluerank realizuje projekty wykorzystujące wiodące narzędzia RTB do celów reklamowych m.in. Rainbow, FeuVert, Mitsubishi i WSiP. Uwielbia uczyć się nowych rzeczy.
Paweł Lipski
Wierzbowski Eversheds Sutherland
Paweł Lipski jest radcą prawnym w zespołach prawa własności intelektualnej oraz ochrony prywatności i technologii informacyjno- komunikacyjnych kancelarii Wierzbowski Eversheds Sutherland. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, e-biznesie, technologiach informacyjnych oraz nieuczciwej konkurencji. Doradza w kwestiach licencyjnych oraz zasad działania serwisów internetowych. Reprezentuje klientów w sprawach cywilnych i karnych dotyczących naruszeń prawa własności intelektualnej, czynów nieuczciwej konkurencji oraz odpowiedzialności dostawców usług społeczeństwa informacyjnego. Jego ostatnie doświadczenia obejmują doradztwo m.in. na rzecz jednego z liderów rynku ogłoszeń internetowych w kwestiach zgodności zasad korzystania z aplikacji mobilnych oraz na rzecz międzynarodowej sieci hurtowni przy zakładaniu sklepu internetowego i negocjacjach umów z dostawcami treści. Doradzał także producentom sprzętu elektronicznego w zakresie zgodności nowych funkcjonalności, opłat reprograficznych oraz naruszeń własności intelektualnej, a także dużemu podmiotowi z branży ubezpieczeniowej podczas negocjacji umów z dostawcami rozwiązań IT. Reprezentował również wiodącego dostawcę usług hostingowych w sporach sądowych dotyczących odpowiedzialności za cudze treści, producenta maszyn rolniczych w kwestiach naruszenia wspólnotowego znaku towarowego, a także organizatora konkursu konsumenckiego w sporze dotyczącym nieuczciwej konkurencji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Z wyróżnieniem ukończył studia podyplomowe w zakresie prawa autorskiego na King’s College London oraz Szkołę Prawa Angielskiego i Europejskiego prowadzoną przez Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Cambridge. Ukończył także program Centrum Prawa Amerykańskiego, prowadzony przez Uniwersytet Warszawski i University of Florida Levin College of Law.
aswiderski
Andrzej Świderski
Euroflorist Polska, e-torty.pl
Pasjonat, praktyk oraz ekspert e-commerce. Od ponad 12 lat związany z budowaniem i zarządzaniem największej sieci kwiaciarń w Polsce. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki temu, że zainteresowanie wszelkimi innowacjami systematycznie wciela w życie, dwa lata temu stworzył nowe przedsięwzięcie w branży cukierniczej, o którym opowie na tegorocznym E-commerce Summit. Prywatnie entuzjasta nowych technologii i wszystkich sportów z wykorzystaniem „deski”.
Magda_Niedobecka_SARE_
Magdalena Niedobecka
PR Specialist w SARE SA
W branży marketingowej od 4 lat. Doświadczenie zdobywa w SARE, gdzie odpowiada za relacje z mediami, komunikację z klientami oraz prowadzenie kampanii marketingowych. Absolwentka filologii angielskiej oraz zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Prywatnie, pasjonatka dalekich wojaży motocyklowych, miłośniczka podróżowania na rowerze oraz fanka seriali kryminalnych.
Cyprian_Iwuc
Cyprian Iwuć
SkarpetkoweLove
Cyprian to praktyk e-commerce w prawdzimy tego słowa znaczeniu, od paru lat sprzedaje przez Internet własne produkty. Obecnie prowadzi działania sprzedażowe w wielu krajach i za pośrednictwem wielu kanałów online. Wyspecjalizował się w handlu globalnym i głęboko wierzy, że jest to jedyny, słuszny kierunek rozwoju e-commerce. Obecnie, poza prowadzeniem własnych sklepów, doradza innym w zakresie sprzedaży transgranicznej.
Marcin Rutkowski
Marcin Rutkowski
i-systems
Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager, i-systems
Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim i studiów podyplomowych z zakresu public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Na co dzień zajmuje się komunikacją B2B i B2C w e-commerce. Wykładowca akademicki z zakresu e-commerce.
Bartosz Górzyński
Bartosz Górzyński
PayU
Praktyk i specjalista e-commerce, miłośnik szeroko pojętych innowacji, nowych technologii i ich wykorzystania w biznesie. Doświadczenie z zakresu płatności zdobywał w PayPal i PayU. Aktualnie odpowiada za promowanie nowych rozwiązań PayU, budowanie i rozwój istniejących relacji z kluczowymi klientami.
piotr gruszecki
Piotr Gruszecki
Alta Media Sp. z o. o.
Decyzje podejmuje na podstawie twardych danych. Alta Media, której Piotr szefuje, zwiększa liczbę transakcji w sklepach internetowych. Dzięki analizie zachowań użytkowników w ecommerce ułatwia przejście ścieżki zakupowej – zwiększa efektywność serwisów.
SPONSORZY





WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA





FUNDATORZY NAGRÓD




PATRONI MEDIALNI

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  
  
  

  

  


ORGANIZATOR