Już wkrótce...

AGENDA

8:30-9:30
REJESTRACJA

9:30-10:00
Rola e-sklepu w rozwoju organizacji
Decathlon Polska
Prelegent: Jakub Gierszyński
Opis prelekcji:
E-sklep pełni bardzo ważną rolę w rozwoju organizacyjnym przedsiębiorstwa. Oprócz funkcji sprzedażowej pełni funkcje informacyjną oraz buduje rozpoznawalność marki. Prezentacja ma na celu przedstawienie kilku istotnych aspektów, które należy wziąć pod uwagę przy rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa.

10:00-10:20
Ten sam ruch, a większa sprzedaż: Case Studies
Marketizator
Prelegent: Piotr Oracz
Opis prelekcji:
Przedstawię skuteczne techniki zwiększania sprzedaży poprzez personalizację i optymalizację sklepu przy wykorzystaniu platformy Marketizator. Wszystkie zaprezentowane przykłady są oparte na rzeczywistych wdrożeniach wśród naszych klientów.

10:20-10:50
Technologia w służbie komfortu, czyli nowoczesne metody płatności w e-sklepie
DialCom24 Sp. z o.o.
Prelegent: Jacek Kinecki
Opis prelekcji:
– Nowoczesne rozwiązania płatnicze dla e-commerce i nie tylko,
– Potrzeby i decyzje klientów przy dokonywaniu płatności,
– Rozwiązanie problemu porzuconych zamówień.

10:50-11:10
PRZERWA

11:10-11:40
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Model atrybucji w e-commerce – na przykładzie case study Neckermann
Neckermann Polska
Prelegent: Jarosław Sokołowski
Optimise Media Group
Prelegent: Magdalena Czachowska

Opis prelekcji:
Jaką rolę w komunikacji z użytkownikiem pełnią poszczególne kanały online? W oparciu o przykład działań dla Neckermann, zaprezentujemy oparte na danych zintegrowane podejście. Pokażemy jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników oraz jego wpływ na wolumen sprzedaży.

11:40-12:00
Jak za pomocą Wi-Fi w sklepie transferować Klienta do e-sklepu?
Social WiFi Sp. z o.o.
Prelegent: Artur Racicki
Opis prelekcji:
• WiFi jako instrument analizy zachowań klientów i budowania ich lojalności,
• Dlaczego 50% konsumentów czuje się bardziej komfortowo na zakupach, mając dostęp do Wi-Fi?
• Jak zachęcić klientów do ponownych zakupów w sklepie stacjonarnym i e-sklepie.

12:00-12:30
Porady i wskazówki w zakresie optymalizacji konwersji opracowanie na podstawie setek przeprowadzonych testów A/B
AB TASTY
Prelegent: Adriana Łyśniewska-Hiley
Opis prelekcji:
Przekonaj się jak testowanie A/B może pomóc poprawić konwersję Twojej strony. Przedstawimy niektóre dobre praktyki, które pozwolą firmom uniknąć najczęściej napotykanych pułapek przy wdrażaniu testów A/B. Zebraliśmy je na podstawie doświadczeń (zarówno pozytywnych jak i negatywnych) naszych klientów przy wykonywaniu swoich testów.

12:30-12:50
PRZERWA

12:50-13:20
E-marketing w firmach kurierskich – jakie niesie ze sobą możliwości?
Poczta Polska S.A.
Prelegent: Rafał Cheliński
Opis prelekcji:
Dlaczego firmy kurierskie wchodzą w obszar marketingu? Przedstawimy przykłady kampanii i rozwiązań stosowanych przez Pocztę Polską oraz zagranicznych firm kurierskich. Pokażemy dodatkowe korzyści dla obu stron w wyniku synergii.
W prezentacji skupimy się na case’ach które najlepiej obrazują zachodzące zmiany.

13:20-13:50
Narzędzia wspierające tworzenie marki
ANSWEAR.com
Prelegent: Joanna Kosman
Opis prelekcji:
1. Najczęściej wybierane narzędzia promocyjne i ich specyfika
2. Problemy marek internetowych
3. Tworzenie marki
4. Wyzwanie branży e-commerce

13:50
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI / LUNCH
SPONSORZY








WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
     
FUNDATORZY NAGRÓD



PATRONI MEDIALNI
                                                   

ORGANIZATOR