Już wkrótce...

PRELEGENCI

Artur Racicki
Social WiFi Sp. z o.o.
Założyciel, Prezes zarządu firmy  Social WiFi, dostarczającej usługę inteligentnego Wi-Fi. Ekonomista, absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert  z 13-letnim doświadczeniem w sektorze e-commerce. Twórca startupów internetowych. W 2015 roku otrzymał nagrodę “Lew Koźmińskiego” oraz zajął 5. miejsce w rankingu miesięcznika Brief na “Najbardziej kreatywnych w biznesie”. W stowarzyszeniu Sport 7 aktywizuje dzieci do uprawiania sportów, gra w golfa, odwiedził blisko 50 krajów.
Jakub Gierszyński
Decathlon Polska
Absolwent stosunków międzynarodowych, politologii i prawa na Uniwersytetu Gdańskiego. Z Decathlonem związany od 2012 r. Swoje doświadczenie nabywał po przez drogę przez zarządzanie sektorem w sklepie, customer service i web marketing. Obecnie odpowiedzialny za rozwój decathlon.pl oraz projekty łączące online i offline. Pasjonat sportów walki i nowych technologii.
Adriana Łyśniewska-Hiley
AB TASTY
Adriana jest Key Account Managerem na Europę Wschodnią dla AB Tasty, wiodącego europejskiego rozwiązania SaaS do przeprowadzania testów na stronie i aplikacji mobilnej, personalizacji i zwiększenia zaangażowania użytkowników. Z ponad 5 letnim doświadczeniem w branży Digital Markting i E-commerce, Adriana pracowała już z takimi firmami jak Sonia Rykiel, Naf Naf, czy Aigle nad ich strategią w sieci i dołączyła do zespołu AB Tasty w tym roku.
Piotr Oracz
LOOPA.EU – Agencja Optymalizacji Konwersji
Dyrektor ds. Ecommerce w Marketizator.pl oraz ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.
Współpomysłodawca usług loopa.eu, które mają za zadanie zwiększać wyniki sprzedażowe e-sklepów. Specjalizuje się w analizach rynku i asortymentu dla e-commerce oraz w optymalizacji sprzedaży i konwersji.
Wprowadził na polski rynek platformę Marketizator.pl, która pozwala bezpośrednio wdrażać na stronach e-sklepów i serwisów optymalizacje wyglądu i działania marketingowe w czasie rzeczywistym.
Przez siedem lat pracował, jako konsultant w Microsoft. Jego główną specjalizacją było projektowanie i wdrażanie systemów klasy Business Intelligence dedykowanych dla sektorów Telekomunikacyjnego i Bankowego w Polsce i Europie.
Joanna Kosman
ANSWEAR.com
Kierownik marketingu w ANSWEAR.com, odpowiada między innymi za projekty wpierające strategię marketingową sklepu internetowego tej marki. Menedżer z kilkuletnim doświadczeniem przede wszystkim w branży odzieżowej. Współtworzyła i prowadziła projekty m.in. z takimi markami jak: H&M, Reserved, House, TopSecret, s.Oliver, Philips, Lenor, Medicine, L`oreal, Fitella, Gatta i wiele innych. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobyte w takich firmach jak: Onet.pl, Grono.net czy Gruner+Jahr aktualnie wykorzystuje w planowaniu działań marketingowych dla jednego z największych polskich sklepów internetowych, mającego w portfolio ponad 200 marek odzieżowych z całego świata. Uważa, że jedyne wartościowe marki to te, które wciągają klienta w swoją opowieść, niepostrzeżenie stając się częścią jego życia.
Jarosław Sokołowski
Neckermann Polska
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i e-Commerce Manager w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego na SGH. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową. Następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej taniej linii lotniczej AirPolonia. Od 18 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Gogle AdWords.
Magdalena Czachowska
Optimise Media Group
Dyrektor z ponad 10-letnim doświadczeniem w performance marketingu, od 2011 roku odpowiedzialna za zespół, rozwój i zarządzanie w Optimise – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl, wprowadziła również na nasz rynek system afiliacyjny zanox.de AG. Pierwsze doświadczenia zdobywała jeszcze w czasach studiów w warszawskiej SGH, pracując dla należącej do internetowej grupy K2 spółki ACR. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Jacek Kinecki
DialCom24 Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży – Ecommerce – Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej. Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt.
Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.
Rafał Cheliński
Poczta Polska S.A.
Związany z branżą ecommerce od 4 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Ferrero Polska, Jeronimo Martins czy Marsh & McLennan. Pierwsze kroki w eCommerce stawiał w Groupon Polska pracując w dziale produktowym, następnie stworzył kilka startup, które z sukcesem zostały wprowadzona na rynek i sprzedane. Obecnie pełni rolę kierownika działu eCommerce w Poczcie Polskiej, jest odpowiedzialny za działania w tym obszarze.
SPONSORZY








WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
     
FUNDATORZY NAGRÓD



PATRONI MEDIALNI
                                                   

ORGANIZATOR