Barbara Matkowska-Włosek

Barbara Matkowska-Włosek

TIM

Dyrektor marketingu TIM SA – największego dystrybutora artykułów elektrotechnicznych w Polsce i laureata Digital Champions 2017 w kategorii „Cyfrowa transformacja”.
Od początku związana z marketingiem i komunikacją, początkowo w modelu tradycyjnym a obecnie rozwijając marketing omnichannel. Z firmą TIM SA związana od 16 lat. Praca w tej firmie to dla niej fascynująca i pełna wyzwań podróż ze świata tradycyjnego marketingu dla ogólnopolskiej sieci hurtowni elektrycznych, jaką niegdyś był TIM, do dynamicznie rozwijającego się marketingu omnichannel lidera e-commerce na rynku B2B. Spółka po przejściu cyfrowej transformacji ponad 70% obrotów uzyskuje bowiem ze sprzedaży online przez platformę TIM.pl. W tym okresie odpowiadała za kompleksowy rebranding marki TIM oraz stworzenie strategii nowej komunikacji marketingowej w związku z transformacją cyfrową TIM i wejściem w sektor e-commerce.
Kieruje w spółce zespołem marketingu, zarządzając komunikacją marketingową oraz działaniami wspierającymi sprzedaż koncentrując się na budowaniu synergii między kanałami. Odpowiada także za obszar public i investor relations.
Jest absolwentką studiów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego.