Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

ABR Sesta

Futurysta. Jest jednym z prekursorów popularyzacji gamifikacji, Big Data, Ekonomii współpracy a obecnie przybliża tematykę Sztucznej inteligencji i Internetu rzeczy.
Na studiach założył firmę badawczą ABR SESTA, która specjalizuje się w badaniach środowiska zakupowego oraz zachowań zakupowych.
Od ponad 20 lat zajmuje się badaniem środowiska zakupowego, a także zachowań zakupowych konsumentów, analizą rozwoju nowych technologii, a także e-commerce. Prowadzi kilka spółek e-biznesowych, w tym firmę TakeTask – pierwsza polska platformą croudsourcingową oraz narzędzie do zarządzania zadaniami w firmach oraz Promo-Plan – pierwszą na świecie platformę do zarządzania promocjami.
Jako współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Edukacja Przyszłości angażuje się w zmianę systemu edukacji w Polsce m.in. poprzez współtworzenie polskiej wersji językowej Khan Academy oraz liczne prelekcje i projekty związane z tą tematyką. W przeszłości wprowadził na polski rynek sieć restauracji SUBWAY oraz tworzył nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.
Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na Wydziale Marketingu i Zarządzania.