Eksperci dzielą się prawdziwymi doświadczeniami i wskazówkami na temat tworzenia skutecznych rozwiązań e-commerce. Zapewniają wgląd w najnowsze trendy w e-commerce, a także dzielą się spostrzeżeniami na temat budowania silnej marki e-commerce.
Organizatorzy konferencji zapraszają:
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą w organizacji,
- reprezentantów branży ecommerce oraz retail, odpowiedzialnych za strategię i rozwój firmy,
- właścicieli, dyrektorów oraz managerów sklepów internetowych,
- szefów i managerów departamentów sprzedaży, promocji oraz marketingu,
- szefów sklepów stacjonarnych, planujących wdrożenie sprzedaży w kanałach internetowych,
- reprezentantów firm, odpowiedzialnych za business development oraz wdrażanie strategii zwiększania obrotów firmy,
- ekspertów ds. wsparcia sprzedaży,
- kadrę zarządzająca w obszarze ecommerce, mobilecommerce, socialcommerce, odpowiedzialną za generowanie przychodów w tych kanałach,
- kadrę zarządzającą, odpowiedzialną za strategię i rozwój ecommerce,
- przedsiębiorców, poszukujących innowacyjnych kanałów pozyskania Klienta.