Zagadnienia Konferencji

Zagadnienia które będą omawiane na konferencji

Kierunki rozwoju branży zakupów internetowych

Jednym z najpopularniejszych trendów w branży jest łączenie sklepu internetowego ze sklepem fizycznym. Odbywa się to za pomocą przeglądarki, która śledzi lokalizację użytkownika, a następnie wyświetla reklamy pobliskich sklepów. Ten rodzaj marketingu okazał się bardzo skuteczny.

Innym trendem jest sprzedaż świeżych produktów klientom w innych krajach. W ten sposób firmy mogą poszerzyć swój rynek, a jednocześnie działać w sposób przyjazny dla środowiska.

Firmy zajmujące się handlem elektronicznym starają się także rozwijać własne marki, a nie tylko sprzedawać produkty innych firm przez Internet. Chodzi o to, że będą w stanie utrzymać spójność, jakość i obsługę klienta, dzięki czemu klienci będą mieli lepsze doświadczenia.

Jedną z głównych wad prowadzenia sklepu internetowego jest skalowalność. Firmy nie wiedzą, w jakim tempie może rozwijać się ich działalność i trudno jest nadążyć za popytem, jeśli nie jest się na to przygotowanym. Jednym z rozwiązań tego problemu jest zatrudnianie ekspertów, takich jak specjaliści od optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) lub programiści stron internetowych, w miarę rozwoju firmy, aby zawsze mieć pod ręką wystarczającą liczbę pracowników, gdy zajdzie taka potrzeba. Więcej zagadnień poznasz na konferencji.

Logistyka dla ecommerce

W prowadzeniu firmy e-commerce jest wiele ruchomych elementów - od zarządzania zapasami po procedury wysyłkowe. Jednym ze sposobów na zapewnienie płynności działań jest właściwa organizacja i zarządzanie procesem logistycznym. Istnieją trzy główne elementy, które należy zorganizować:

  • Procedury wysyłkowe.
  • Zarządzanie zapasami.
  • Księgowość.

Jeśli prowadzisz firmę internetową, wiesz, jak trudne może być zarządzanie wszystkim na odległość. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku logistyki i wysyłki. Gdy firma zaczyna się rozwijać, może być konieczna zmiana logistyki. Jeśli jednak nie wiesz, co robisz, obsługa klienta może ucierpieć z powodu niewłaściwego zarządzania i błędów. Jak prawidłowo zorganizować logistykę w handlu elektronicznym? Dowiesz się na konferencji.

Narzędzia analityczne dla ecommerce

Podczas tej konferencji omówione zostaną najlepsze narzędzia analityczne dla firm e-commerce, które pomogą monitorować zachowania klientów, identyfikować trendy i podejmować decyzje w oparciu o dane. Aby zapewnić konkurencyjność firmom e-commerce, muszą one być w stanie analizować i rozumieć zachowania klientów.

Narzędzia analityczne mogą w tym pomóc. Istnieje wiele dostępnych opcji, ale na tej konferencji skupimy się na tych, które są najbardziej pomocne dla firm e-commerce. Uczestnicy dowiedzą się, jak te narzędzia mogą być wykorzystane do analizy i zrozumienia zachowań klientów, a także co jest potrzebne do stworzenia skutecznej strategii marketingowej.

Uczestnicy dowiedzą się na przykład, jak ważna jest identyfikacja trendów lub podejmowanie decyzji w oparciu o dane dzięki analityce. Uczestnicy wysłuchają również ekspertów z dziedziny marketingu cyfrowego, którzy wykorzystali te narzędzia do rozwoju swoich firm.

Spostrzeżenia zdobyte podczas tej konferencji pozwolą firmom z branży e-commerce lepiej zrozumieć, co jest potrzebne, aby wygrać na dzisiejszym rynku i zwiększyć potencjał przychodów poprzez właściwą analizę i zrozumienie zachowań klientów.

konferencja e marketing

Ecommerce vs. mcommerce

Możliwość zrobienia zakupów bez konieczności wychodzenia z domu to niesamowite uczucie. Oznacza to nie tylko wygodę wynikającą z braku konieczności prowadzenia samochodu, ale także wiele sklepów oferuje obecnie dostawę następnego dnia, dzięki czemu nie trzeba długo czekać na produkty.

Ponieważ ten trend się utrzymuje, coraz więcej osób poszukuje różnych sposobów na przyspieszenie i ułatwienie zakupów. Nowsze technologie, takie jak handel mobilny (M-Commerce), powstają z myślą o najnowszej generacji konsumentów. Tematem tej konferencji będzie handel mobilny i jego rozwój w przyszłości. Przyjrzymy się także kilku innym technologiom, które kształtują sposób, w jaki robimy zakupy dzisiaj i będą wpływać na to, jak będziemy je robić w przyszłości.

Konferencja będzie poświęcona najnowszym trendom w M-Commerce. Zostanie również omówione, w jaki sposób nowe technologie kształtują dzisiejszy sposób robienia zakupów i jak będą wpływać na sposób robienia zakupów w przyszłości.

SEM i SEO w ecommerce

Jeśli chcesz odnieść sukces w świecie online, musisz zrozumieć, jak działa optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM). SEO polega na zapewnieniu, że Twoja witryna znajdzie się na górze stron wyników wyszukiwarki dla odpowiednich słów kluczowych. SEM to wykorzystanie płatnych reklam w wyszukiwarkach, takich jak Google, do promowania swojej działalności. Jeśli zastanawiasz się, co oznaczają te dwa pojęcia i jak mogą wpłynąć na Twoją działalność, musisz być na tej konferencji!

Jeśli nigdy wcześniej nie słyszałeś o SEO lub SEM, a chcesz dowiedzieć się więcej, ta konferencja jest świetną okazją. Jeśli już wiesz o SEO i SEM, ale chcesz dowiedzieć się więcej o najnowszych aktualizacjach w tych dziedzinach, ta konferencja jest idealna dla Ciebie. A jeśli interesuje Cię marketing internetowy, ta konferencja dostarczy Ci cennych informacji. W konferencji wezmą udział liderzy i eksperci w dziedzinie marketingu cyfrowego, którzy podzielą się swoją wiedzą zarówno z początkującymi, jak i doświadczonymi profesjonalistami.

Obecna sytuacja rynku ecommerce w Polsce i Europie

E-commerce to opłacalny i popularny sposób robienia zakupów, który ma przed sobą doskonałą przyszłość. Polski rynek e-commerce rozwija się stabilnie i dynamicznie. Rośnie też liczba zamówień z zagranicy. Jednak polski rynek e-commerce ma jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chodzi o zmniejszenie dystansu między dostawcą a klientem. Polska, podobnie jak inne kraje europejskie, pozostaje daleko w tyle w porównaniu z największymi światowymi graczami. Mimo to nie brakuje nam sukcesów. Jest kilka ważnych czynników, które dają nadzieję polskiemu rynkowi e-commerce i pokazują nam inne spojrzenie na jego rozwój, zostaną one przedstawione na konferencji.

automatyzacja sprzedazy

Transakcje online – metody płatności dla sklepów internetowych

Aby Twoi klienci byli zadowoleni, ważne jest, aby zapewnić im takie metody płatności, jakich oczekują. Dzięki temu nie stracisz potencjalnej sprzedaży z powodu niewygodnych lub niedostępnych metod płatności. Będziesz też mógł dotrzeć do większej liczby klientów.

Każdy sklep internetowy ma inne wymagania, dlatego trudno jest określić, które metody płatności są potrzebne. Na tej konferencji przedstawione zostaną najpopularniejsze metody płatności dla sklepów internetowych i zaprezentowany kompleksowy przewodnik dotyczący ich konfiguracji i zarządzania nimi.

Bezpieczeństwo i certyfikacja sklepów internetowych

Sklepy internetowe stały się bardziej popularne niż kiedykolwiek ze względu na wygodę dokonywanych w nich transakcji. Jednak wraz z rosnącą popularnością rośnie też ryzyko. Przestępcy są zawsze o krok przed sprzedawcami internetowymi, wykorzystując zaawansowane technologie do kradzieży poufnych danych i pieniędzy klientów. Jeśli jesteś sprzedawcą internetowym - lub po prostu klientem w erze cyfrowej - ta konferencja przedstawi kilka wskazówek, jak zachować bezpieczeństwo w sieci i co możesz zrobić, aby zapobiec kradzieży tożsamości.

Konferencja ta dostarczy konsumentom wskazówek, jak pozostać bezpiecznym w sieci. Bez względu na to, czy jesteś sprzedawcą internetowym, czy po prostu klientem w erze cyfrowej, ta konferencja jest dla Ciebie. Dane osobowe i pieniądze stały się w sieci ważniejsze niż kiedykolwiek, a przestępcy są zawsze o krok przed sprzedawcami, wykorzystując wyrafinowaną technologię do kradzieży poufnych danych i pieniędzy klientów. Ta konferencja nauczy Cię, jak uniknąć stania się ofiarą oszustwa, kradzieży lub niewłaściwego wykorzystania Twoich danych osobowych. Ponieważ świat staje się coraz bardziej połączony przez Internet, ważne jest, aby zachować czujność w kwestii naszego własnego bezpieczeństwa i prywatności.

Platformy zakupowe

Czy myślisz o wzięciu udziału w kolejnej konferencji poświęconej platformom zakupowym? Jeśli tak, ważne jest, abyś wiedział, czego się spodziewać. Zapoznaj się z różnymi tematami, które zostaną poruszone i dowiedz się, co robić przed, w trakcie i po konferencji.

Konferencja na temat platform zakupowych to spotkanie ekspertów branżowych i profesjonalistów, którzy spotykają się, aby omówić najnowsze tematy w branży. Konferencje te zazwyczaj obejmują różne tematy, w tym marketing, sprzedaż, obsługę klienta i zarządzanie.

Po konferencji otrzymasz szczegółowe podsumowanie tego, czego nauczył się Twój zespół i co udało mu się osiągnąć. Będzie ono również zawierać listę wszystkich kontaktów, które nawiązali. Pomoże to Twojej firmie pozostać na bieżąco z tym, co dzieje się w branży.

Skuteczne strategie sprzedaży wielokanałowej

Przy podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży wielokanałowej ważne jest, aby znać swoich odbiorców. Należy wziąć pod uwagę, na jakich kanałach są najbardziej aktywni i które z nich mają większe szanse na odniesienie sukcesu.

Należy także rozważyć, które kanały będą dla nas najbardziej opłacalne. Na przykład, jeśli dysponujesz dużym budżetem, najlepszym rozwiązaniem może być e-mail marketing, ponieważ umożliwia dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Jeśli jednak budżet jest ograniczony, właściwym rozwiązaniem mogą być media społecznościowe, ponieważ kosztują mniej, a mimo to posiadają funkcje umożliwiające dotarcie do konkretnych grup odbiorców.

Na tej konferencji przedstawione zostaną 3 wskazówki dotyczące skutecznej strategii sprzedaży wielokanałowej Ważne jest, aby zastanowić się, w jaki sposób będziesz podchodzić do różnych kanałów i platform, z których korzystasz.

Workflow w ecommerce : e-faktura, e-dokument

Obieg dokumentów konferencyjnych jest ważnym aspektem handlu elektronicznego. W handlu elektronicznym dokumenty konferencyjne to formularze, faktury i inne wiadomości e-mail, które muszą być podpisane przez obie strony transakcji.

Oto kilka wskazówek, jak efektywniej zarządzać dokumentami konferencyjnymi swoich klientów:

  • Stwórz solidny system przechowywania dokumentów konferencyjnych swoich klientów;
  • Przeszkol swoich pracowników, jak mają się nimi zajmować;
  • Wdróż system e-faktur, aby Twoi klienci mogli śledzić swoje własne dokumenty;
  • Rozważ skorzystanie z oprogramowania do zarządzania, które pomoże Ci skuteczniej zarządzać wszystkimi aspektami Twojej firmy!

Ta konferencja zawiera wskazówki, w jaki sposób można skuteczniej zarządzać dokumentami konferencyjnymi klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wybierz się na konferencję!

biznes w internecie

Social commerce i programy lojalnościowe

Media społecznościowe to jedno z najpotężniejszych narzędzi, jakie można wykorzystać do promowania marki. Stały się one kluczową częścią strategii marketingowej i wyprzedziły tradycyjną reklamę. Jednakże, może być trudno wiedzieć od czego zacząć, jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych, zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem w tej dziedzinie.

Podczas tej konferencji omówione zostaną wszystkie aspekty social commerce oraz strategie, które wzmocnią obecność Twojej marki w mediach społecznościowych. Dowiesz się jak: Zbudować strategię mediów społecznościowych od podstaw; Pozyskać najlepsze talenty dla swojej firmy; Stworzyć angażujący plan treści; Wykorzystać narzędzia analityczne i najlepsze praktyki zarządzania kanałami społecznościowymi; Zmierzyć sukces na tych platformach. I wiele więcej!

Automatyzacja obsługi zamówień

Automatyzacja przetwarzania zamówień to temat ważny dla każdej firmy. Nie każdy ma czas lub zasoby, aby poświęcić się śledzeniu zamówień i zarządzaniu zapasami, ale dzięki zautomatyzowanym rozwiązaniom można wykorzystać czas i energię, które zostałyby poświęcone na te zadania i skupić się na bardziej dochodowych obszarach działalności.

Dzięki tej konferencji będziesz mógł uczyć się od ekspertów w swoich dziedzinach i uzyskać dostęp do różnych zasobów, które pomogą Ci usprawnić Twoje własne procesy. W programie konferencji znajduje się wiele sesji poświęconych różnym aspektom automatyzacji przetwarzania zamówień. Będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób inni przyczyniają się do sukcesu swoich firm.

Nie przegap tej nieocenionej okazji! Rejestracja na tegoroczną konferencję to pierwszy krok we właściwym kierunku.

Podczas konferencji poruszonych zostanie wiele aspektów automatyzacji przetwarzania zamówień, w tym:

  • Co jest potrzebne do wdrożenia automatyzacji przetwarzania zamówień?
  • W jaki sposób automatyzacja przetwarzania zamówień współpracuje z istniejącymi systemami?
  • W jaki sposób można zmniejszyć zapotrzebowanie na siłę roboczą?
  • Jakie ryzyko wiąże się z wdrożeniem automatyzacji przetwarzania zamówień?

Odbędą się również interesujące sesje dotyczące tego, w jaki sposób inni przyczyniają się do sukcesu swoich firm, dostarczając Ci cennych inspiracji. Będziesz mógł dowiedzieć się o wszystkich tych tematach i nie tylko, więc nie przegap tej okazji!

Systemy rekomendacji dla sklepów

Jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym lub internetowym, systemy rekomendacji mają kluczowe znaczenie dla Twojej działalności. Systemy rekomendacji pomagają klientom znaleźć produkty najlepiej dopasowane do ich potrzeb na podstawie historii ich zakupów. Systemy rekomendacji istnieją od lat 90. ubiegłego wieku, ale dziedzina ta szybko się zmienia. Sztuczna inteligencja i technologie uczenia maszynowego przyniosą w przyszłości nowe metody rekomendowania produktów klientom.

Podczas tej konferencji poznasz najnowsze trendy w systemach rekomendacji i dowiesz się, jak można je wykorzystać do poprawy efektywności sklepu. Dowiesz się również, jak dane o klientach wpływają na media społecznościowe i programy nasłuchowe, jak eksploracja danych wpływa na zwyczaje klientów i wiele więcej!

Kolejna konferencja poświęcona systemom rekomendacyjnym odbędzie się w listopadzie. Podczas konferencji poruszane są takie tematy jak wpływ danych o klientach na media społecznościowe, śledzenie zwyczajów klientów poprzez eksplorację danych oraz przyszłość systemów rekomendacji.

Weź udział w kolejnej konferencji poświęconej systemom rekomendacji!

© 2021 ecommercesummit.pl